Popular media on UKEscorting.com (free site!)

UKPunting is a free, independent and not-for-profit paid sex buyer site.




Author Topic: Vicky Hot - Aldershot (busy lady!)  (Read 1050 times)


6 review(s) for VICKY HOT XX (4 positive, 2 neutral, 0 negative) [Indexed by Admin]


Offline thekman100

https://www.adultwork.com/2168597 or https://www.adultwork.com/VICKY+HOT+XX

Okay this is at least my 2nd positive with Vicky as she is a regular of mine now. There are 2 reasons for the repeat review.

Firstly, the experience. I was damn horny today and MUCH relieved to find Vicky Available (xmas eve after all!).  I wanted a PSE and got one.   :yahoo:

Comms a bit more sporadic today, I do feel that one of the other girls operates the phone as Vicky's english is either not great (seems fine to me) or that she is busy often so whoever is free, looks after the phone(s).

Anyway, after a little perseverance I get an appointment. Greeted like a old friend by now. She knows what I want but today I warned her I was damn horny!  :diablo:

OWO, getting better but still reckon she could go deeper if she really went for it. I love touching up her body when she is doing it, damn fine bod.

Then...I said I had to have her arse straightaway. Not one single complaint, on with the mac, a little lube and straight in hard. She started lying on her side but she was happy to let me push her onto her front and really go for it. I loved every minute and after a considerable pounding which I cannot think many WGs would be able to put up with, I came to a very extended and vocal climax. So much so I was asked to be a bit quieter as there was another punter in the flat (sorry if that was you!) 

I absolutely love it when you have a roaring desire for a certain experience and you actually get it, how often are we disappointed! As soon as I knew Vicky was available I knew what I wanted and not only did she oblige, I still maintain she actually enjoys it.

Okay, my second point which is directed to a couple of other reviewers, I tackled her directly afterwards about the OWO and OW issue and that some punters are getting it and some not. She absolutely confirmed the punters need to shower thoroughly at their place and 'I've just had one' won't cut it. I think that utterly fair enough. Their shower facilities are more than adequate.

Vicky has racked up some 89 positives on AW in a relatively short time. Very impressive really as she is no stunner, it goes on sexiness and service I reckon. However, she was mortified when she thought I had said she was getting negative reviews elsewhere (I did not mention UKP at all and would never to a WG). She came over as someone who gave a shit about her reputation and punters satisfaction.

Anyway, hopefully that puts that one to bed and no one should be surprised if the mac comes out for OW if they've abstained from showering at their place.

Now my continual dilemma. I want to see Amy again (hopefully happy Amy) and have seen Sophias new pics and she seems a babe. But I feel like I'd be cheating on Vicky! LOL.

Merry xmas all.


6 review(s) found for VICKY HOT XX linked to in above post (4 positive, 2 neutral, 0 negative)

How about trying a 3 some with Vicky and Amy? I'm tempted, but don't know if they'd interract and whether you get the sexy Amy or the stroppy one, worth a try for the extra £40?
 Cheers for the review, Merry Christmas and here's to a punt-tastic 2016!  :thumbsup: :drinks:

Offline thekman100

haha....its a thought mate!!! tbh i've had 2 x 3 somes and neither had interaction so the next one I invest in I want to see them lezzing it up!!

HNY to you too. Let's have some fun in 2016.


You seen sophie at this place yet? Fit?

haha....its a thought mate!!! tbh i've had 2 x 3 somes and neither had interaction so the next one I invest in I want to see them lezzing it up!!

HNY to you too. Let's have some fun in 2016.


You seen sophie at this place yet? Fit?

Do you mean Seductive Sofia? If so yes i saw her a couple of times a few months back, great body and pretty, exactly as pics. But no owo or kissing, a mediocre service, but an ok plan B.
 I hope Adelina returns, only saw her once but she was great!

Offline thekman100

yes, sorry, I did suddenly remembered you posting about her. I'm glad to hear you went back a 2nd time even for plan B. her original pics were good but didn't do it totally for me. Her new pics kinda turned me on so I'm very tempted now! Fickle bastard I am.  :crazy:

The key is OWO though, not tooo bothered about kissing (though I do always prefer it), umm..I dunno, maybe if Vicky is busy and as you say a plan B I won't feel guilty seeing her instead of Vicky! haha. £60 isn't bad for 30 mins with a pretty lady in my book.

ta mate.

ps. I told you about Adelina! However, probably best to be informed beforehand of expectations, because as ever, AW profiles written by Sergei, are BS!

yes, sorry, I did suddenly remembered you posting about her. I'm glad to hear you went back a 2nd time even for plan B. her original pics were good but didn't do it totally for me. Her new pics kinda turned me on so I'm very tempted now! Fickle bastard I am.  :crazy:

The key is OWO though, not tooo bothered about kissing (though I do always prefer it), umm..I dunno, maybe if Vicky is busy and as you say a plan B I won't feel guilty seeing her instead of Vicky! haha. £60 isn't bad for 30 mins with a pretty lady in my book.

ta mate.

ps. I told you about Adelina! However, probably best to be informed beforehand of expectations, because as ever, AW profiles written by Sergei, are BS!

Check out my latest review for Sofia, I`ve changed her from a plan B to a D. Hope you haven`t wasted any money yet, or if you have you got a better result than I did!

Offline Cunning Punt

How about trying a 3 some with Vicky and Amy? I'm tempted, but don't know if they'd interract

I've not met them, but a wild guess say they don't interact. In which case it isn't a threesome; it's a duo.

Not had one yet, but when I do - and I'm paying double rates - I'd want a genuine threesome, tbh.




Latest videos on UKEscorting.com (free site!)

Latest images on UKEscorting.com (free site!)