Popular media on UKEscorting.com (free site!)

UKPunting is a free, independent and not-for-profit paid sex buyer site.


Author Topic: WG's and eye contact  (Read 1327 times)

Offline gingerbollocks

is it me or do wgs seem to avoid eye contact during owo or cowgirl ?
or are they choosy when they see a punter they like?
Banning reason: Troll

Offline G-Raw

I'd say it's down to the willingness honestly, some of my regulars don't ever make eye contact. In my personal experience, there's a correlation between eye-contact and how much they try to please you and to provide a good service; or at least act good enough to show that they enjoy it.

Offline gingerbollocks

thats the only benefit of civies blowjob eyes
Banning reason: Troll

Offline Rod trotter


The topnotchers do...it sets them apart imho :yahoo:
Banning reason: Pathetic little shit threatening Admin that he would get himself banned unless his account is deleted

Offline pking_paul

The topnotchers do...it sets them apart imho :yahoo:

+1 Certainly agree with that  :drinks:

Offline lcb

"the eyes chico they never lie"  :)

Offline uutarn

Never had one that didn't give eye contact... maybe i've just chosen well :unknown:/

Online Lz-129

The topnotchers do...it sets them apart imho :yahoo:


The very best give the very best eye contact. It can't be beaten

Online Lz-129

thats the only benefit of civies blowjob eyes

I disagree. Civie blow jobs either tend to be with the lights or, below the sheets or zero eye contact!

A good wg knows what to do and will deliver a great eye contact blow job

I hate eye contact when a girl is blowing me. Makes me feel like she's judging me or something

Offline Rod trotter

I hate eye contact when a girl is blowing me. Makes me feel like she's judging me or something

Eh? Judging you on what
Banning reason: Pathetic little shit threatening Admin that he would get himself banned unless his account is deleted

I like an interaction that feels natural to me. A provider looking me in the eye for the sake of it seems to me unnatural and part of a routine and puts me off. I don"t think they avoid eye contact with me, and some clearly make a point of looking me in the eye - and I try to take in good part - but it's not really necessary for me to feel I'm having a good time.

Offline Rod trotter

Fuck me i think some people take this hobby too seriously.

A wg cant win at times :dash:
Banning reason: Pathetic little shit threatening Admin that he would get himself banned unless his account is deleted

Offline lcb

I hate eye contact when a girl is blowing me. Makes me feel like she's judging me or something

She's probably trying to judge when your about to shoot your load into her throat

Offline uutarn

WTF?
BJ with eye contact makes it so much hornier for me. If you don't like eye contact then just close your eyes? :unknown:

Offline Roth


The very best giver the very best eye contact. It can't be beaten

Spot on.  :thumbsup:

Offline Roth

WTF?
BJ with eye contact makes it so much hornier for me. If you don't like eye contact then just close your eyes? :unknown:

Yep.  :thumbsup:

Offline Nagilum

Yep.  :thumbsup:

It depends, if she is blowing you while between you legs then she can look up at you. If she is laying across from the side then she can't look at you that easily. Either way is a win as in the second scenario you can touch her ass etc.

Offline Roth

It depends, if she is blowing you while between you legs then she can look up at you. If she is laying across from the side then she can't look at you that easily. Either way is a win as in the second scenario you can touch her ass etc.

Very true.  :thumbsup: :lol: :lol: :wacko: :lol: :lol:

Offline Marmalade

Ffs some do some don't. There's thousands of prossies. They don't all get together at a union meeting where it's decided they won't grow their hair past their ears, moan or don't moan, smile at the punter as he leaves, or look at him while licking his cheese off.

If it's a dealbreaker to you, pick a reasonable English-speaking whore and get her to agree in the PMs/email to stare lovingly into your fat glistening face as she gags on your spunk. Simples.

Offline ChrisQ

The topnotchers do...it sets them apart imho :yahoo:
And that's why we return to them  :yahoo:

Offline Marmalade

Actually check out the similar threads on this. Punters seem pretty divided on the issue. I'd say a 'top notch' whore maybe can sense whether her punter likes it or not but most of them probably never think about it. Maybe she's keeping eye contact to see if you are planning any sudden moves, still awake, or simply to get appreciation of her efforts. We think it's all about the punter. To the prossie, it's all about her, and maybe nipping down Greggs afterwards for a bacon sandwich.

Offline Roth

Actually check out the similar threads on this. Punters seem pretty divided on the issue. I'd say a 'top notch' whore maybe can sense whether her punter likes it or not but most of them probably never think about it. Maybe she's keeping eye contact to see if you are planning any sudden moves, still awake, or simply to get appreciation of her efforts. We think it's all about the punter. To the prossie, it's all about her, and maybe nipping down Greggs afterwards for a bacon sandwich.

Hey the ones I punt with are on salad half the time.  :lol: :lol:

Offline Marmalade

Hey the ones I punt with are on salad half the time.  :lol: :lol:
pleased to hear you keep your chicken farm healthy  :drinks:

Offline willmo1

Check out how big their pupils are. Big they are having fun. Small they cant wait to get it over with.
Banning reason: Leaver


Latest videos on UKEscorting.com (free site!)

Latest images on UKEscorting.com (free site!)